wtorek, 19 listopada 2013

Photovogue...

Witajcie!
Dawno nie pisałam...ale nadszedł czas na nadrobienie zaległości...

Wielokrotnie widziałam jak znani mi fotografowie amatorzy czy też zawodowcy udostępniali z wielką radością informację,że ich zdjęcia zostały zaakceptowane przez Photovogue czyli miejsce dla fotografów stworzone przez włoską redakcję Vogue'a...pomyślałam spróbuję i ja...dodałam dwa zdjęcia i co mnie mocno zdziwiło zostały zaakceptowane...ucieszyło mnie to ogromnie,zwłaszcza,że nie każde zdjęcie akceptują...dwa dni później otrzymałam wiadomość z agencji art+commerce/photovogue,znajdującej się w Nowym Jorku, z propozycją współpracy :)))))))))))))))) I tak oto moje zdjęcia można kupić na licencji Vogue'a.Poniżej linki do mojego portfolio na photovogue i stronie agencji.

http://photovogue.artandcommerce.com/artist-detail.php?artist_id=16221

http://www.vogue.it/photovogue/Profilo/c6ab8522-4bcd-4e9c-962a-f4ea744ab643/User

A to ostatnie z zaakceptowanych zdjęć...zrobione komórką bo nie miałam przy sobie aparatu :) To nie aparat robi zdjęcia a człowiek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz